تخلیه ۲ بیمارستان در دهلی‌نو پس از تهدید بمب‌گذاری مناظره جنجالی سید علی موسوی و مناقبی در برنامه بالاتر از خبر با موضوع تعطیلی روز شنبه + ویدئو مصر از شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن رسید ترامپ بایدن را احمق و بدترین رئیس‌جمهور جهان دانست خانواده شهید زاهدی ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند (۲۳ اردیبهشت) تعطیلی مشهد و خراسان رضوی در روز ولادت امام رضا (ع)، روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اردوغان: سوریه به لانه‌ای برای تروریست‌ها تبدیل شده| ایران و روسیه موضع خود را مشخص کنند

  • کد خبر: ۱۱۸۶۶۰
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
اردوغان: سوریه به لانه‌ای برای تروریست‌ها تبدیل شده| ایران و روسیه موضع خود را مشخص کنند
رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه سوریه به لانه‌ای برای گروه‌های تروریستی تبدیل شده است، از روسیه و ایران خواست موضعی شفاف در قبال سوریه اتخاذ کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، رجب طیب اردوغان در سخنانی در برنامه زنده تلویزیون دولتی ترکیه «تی‌آر‌تی» اظهار داشت که سوریه به لانه‌ای برای گروه‌های تروریستی تبدیل شده است و دو کشور روسیه و ایران باید در این خصوص رویکرد و نگرش خود را مشخص کنند.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه به حملات در دهوک عراق اشاره کرد و گفت که پ. ک. ک. بار دیگر چهره واقعی خود را نشان داده است.

رجب طیب اردوغان تصریح کرد: آمریکا با «یگان‌های مدافع خلق کُرد» (YPG) در داخل چاهی که کنده است، خواهد افتاد. شرق فرات اکنون در وضعیت ناخوشایندی قرار دارد و آمریکا باید آنجا را ترک کند.

وی همچنین درباره عضویت سوئد و فنلاند در ناتو گفت: تا زمانی که این دو کشور مانع از فعالیت گروه‌های تروریستی علیه ترکیه نشوند، نباید انتظار داشته باشند که آنکارا با عضویت آن‌ها در ناتو موافقت کند.

وی همچنین درباره توافق‌نامه انتقال غلات گفت: ما از همگان انتظار داریم که به تعهدات خود پایبند باشند و به مسئولیتشان عمل کنند؛ چرا که شکست در این توافق به‌ضرر همه ما خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->